fbpx
26. 9. 2019 Saša Abrić

Motivacija za vadbo

...

Motivacija je ključna! V življenju prav v vsakem aspektu potrebujemo ogromno motivacije. Po znanstvenih študijah si 93% ljudi postavlja cilje in le 8% od teh ciljev je na koncu realiziranih. Ena izmed ključnih zadev je ravno motivacija.

V tem blogu vam bomo predstavili učinkovite metode za dvig motivacije za končno realizacijo zastavljenih ciljev.

Vse metode, katere bomo danes našteli niso uporabne le pri ohranjanju motivacije pri vadbi, temveč tudi pri doseganju drugih življenjskih ciljev. Mi smo se malo bolj osredotočili na vadbo.

  1. Postavite si cilj

Izredno pomembno je da so cilji realni v začetni fazi. V kolikor cilji niso realni nam motivacija pade, zato je pomembno kakšne cilje si zastavimo. Ko začnemo dosegati cilje se motivacija le dviguje in lahko si začnemo zastavljati večje cilje. Ostati motiviran ni nekaj naravnega, zato je motivacijo potrebno ohranjati in z doseganjem manjših ciljev je to bolj enostavno.

  1. Pozitiven pogled na življenje

Berite o lepih stvareh, pogovarjajte se o lepih stvareh in družite se (kolikor je le mogoče) s pozitivnimi osebami. Smo »energijska« bitja, tako da privlačimo energijo iz okolice. Veliko lažje je ohranjati motivacijo, če smo pozitivno naravnani.

  1. Načrt in vizualizacija

»A man with a plan!« Vedno imejte načrt, brez njega se boste izgubili. Ni potrebno da je zapisan (čeprav pomaga), je lahko načrt začrtan v vaši glavi. Vizualizacija načrta je tudi izrednega pomena!

  1. Slavite dosežene cilje

Vsak dosežen cilj proslavite! Naj bodo to vaša mala praznovanja in upravičeno bodite ponosni sami nase!

  1. Kaj vas osrečuje?

Ko smo srečni je seveda vse lažje, tudi motivacija je na višjem nivoju. Meni je najboljša motivacija dobra glasba katero brezskrbno prepevam. Najdite tisti »trigger« kateri vas v trenutku spravi v boljšo voljo in vam da novega zagona! Vadba mora biti zabavna in nas osrečevati, le tako lahko pričakujemo dolgoročne rezultate. Osebno me velikokrat motivira tudi sam občutek, katerega vem da bom doživela po sami vadbi. Ponavadi me po koncu same vadbe med samim raztezanjem preplavijo hormoni sreče – endorfini in za ta občutek se splača »švicati« 1 uro J

  1. Primerjava z drugimi

Kdor pravi, da se ne primerja z drugimi….to skoraj težko verjamem J Sama zagovarjam, da nas ravno primerjanje z drugimi v povezavi s tekmovalnostjo dela boljše. Za primer lahko vzamemo skupinsko vadbo, kjer so na istem mestu zbrani ljudje, kateri so različno fizično pripravljeni pa vseeno se vsi trudijo da niso tisti zadnji katerega skupina čaka. Dostikrat gremo do limita svojih zmožnosti pri skupinski vadbi.

  1. Človeški faktor

Vadbo prilagodite sebi. So dnevi, ko smo enostavno preveč utrujeni in ne najdemo moči za vadbo. Takrat je še toliko bolj pomembno, da izpeljemo vadbo. Ni nujno, da v enakem obsegu, vseeno pa sledimo zastavljenemu cilju. Boljše krajša in manj intenzivna vadba, kot pa da izpustimo vadbo.

Naj bo vadba nekaj kar vas sprošča in osrečuje, ne pa nujno zlo za doseganje ciljev. Vadbo prilagodite sebi in svojim zmožnostim.

Stay motivated!

Lep pozdrav do naslednjič!

Maša