fbpx
11. 4. 2019 Saša Abrić

Kako ustvariti pisarniško okolje, ki spodbuja zdrav način življenja?

Shot of young man standing at his desk and working on computer. Businessman working in modern office.

 

Sodobna pisarniška delovna mesta ponavadi negativno vplivajo na vaše zdravje, saj so postala pretežno sedeča, in od vas zahtevajo, da dolgo časa presedite za mizo pred računalnikom. Zaradi e-poštnih in SMS sporočil se vam ni več treba niti sprehoditi do sodelavca, da bi mu zastavili vprašanje. Kosilo je ponavadi le kak grižljaj v kuhinji, prigrizek za mizo ali pa hiter burger iz menze na koncu ulice. Kako torej ustvariti pisarniško okolje ki spodbuja zdrav način življenja? Z vami delimo šest nasvetov, ki vam bodo gotovo izboljšali delovni dan!

 

 

1. Vložite v stoječo mizo

Stoječi pult vas bo spravil iz vašega sedeža in tako zmanjšal negativne stranske učinke, povezane s sedenjem. Na trgu je veliko možnosti za stoječe mize.

Druga možnost je, da stojite medtem ko sprejemate klice. Vmes dodajte še par počepov in poskokov, da povečate intenzivnost in aktivirate mišice.

 

2. Na mizi hranite zdrave prigrizke

Kadar ste lačni, vas lahko prigrizki iz avtomata hitro zapeljejo. Obranite se skušnjav tako, da hranite svoje zdrave prigrizke na mizi. Preizkusite oreške, orehovo maslo in nesladkano suho sadje. Če imate dostop do hladilnika, razmislite o sveži zelenjavi, sadju ali nesladkanem jogurtu. Vedno se odločite za prigrizek, ki vsebuje energijsko varčne beljakovine in zdrave ogljikove hidrate.

Nekaj ​​predlogov:

  • Jabolko z mandljevim maslom
  • Korenček in humus
  • Zelena in arašidovo maslo

 

3. Na mizi imejte steklenico vode

Voda je eden izmed gradnikov življenja. Pomaga ohranjati pravilno delovanje ledvic in jeter. Prav tako izplakne vaš sistem in pomaga odpraviti presnovne končne produkte.

Pravilna hidracija pomaga tudi pri izgubi teže, ker z njo ljudje pogosto zmotijo ​​lakoto. Naslednjič ko boste začutili potrebo po prigrizku, najprej spijte nekaj vode. Priporočamo vam tudi, da pred kosilom popijete eno polno steklenico in nato še eno polno steklenico do konca dneva. Voda vam bo pomagala prigrizniti manj, hkrati pa boste še bolj hidrirani, kar vam pomaga, da se počutite bolj zdravo.

 

4. Spodbujajte zdrava družabna srečanja in izzive

Ena izmed možnih idej so zdrave solate ob petkih. Skupen obrok nas lahko pomaga nas odpeljati stran od naših delovnih miz in nas združi ob pogovoru in zdravem obroku.

Če solatni dnevi v vaši pisarni niso možni, lahko poskusite tudi z zdravo mero tekmovalnosti. Pisarno razdelite v skupine in ustvarite tekmovanje, v katerem lahko sodelujejo vsi. Ena ideja je skupna dejavnost, ki jo lahko vsakdo počne, kot naprimer hoja ali meditacija. Aktivnost vseh članov se sešteva, in ekipa, ki na koncu določenega časa zmaga, lahko prejme spodbudo, kot je naprimer zdravo kosilo.

 

5. Začnite skupino za hojo/tek med odmori ali po delu

Odvisno od tega, kje delate, vam bo to lažje narediti med kratkim premorom ali pa po opravljenem delovnem dnevu. Spodbujanje sodelavcev bo spodbujalo tudi zdravje in zdravo življenje v celotni pisarni. Začnite z 10-minutnimi sprehodi po vaši poslovni stavbi. Te so kot nalašč za čas odmora in vam pomagajo napolniti energijo. Če vam vreme dopušča, premaknite srečanja na prosto ali razmislite o organizirani hoji. Lahko se celo skupinsko pripravljate za lokalni tek ali dogodek, kot je na primer večina sprehodov ali tekov v dobrodelne namene, ki se dogajajo v večini večjih mest.

 

6. Na mizo dodajte lončnico

Študije so pokazale, da lahko dodajanje rastlin vašemu pisarniškemu prostoru vpliva na uspeh vašega podjetja s povečanjem dobrega počutja za 47%, ustvarjalnostjo za 45% in produktivnostjo kar za 38%. Poleg produktivnosti rastline tudi čistijo zrak in pripomorejo k blaženju pisarniškega hrupa. Prepričajte se, da rastline, ki jih izberete, dobro živijo v zaprtih prostorih in lahko preživijo tudi s slabo svetlobo. Aloe Vera, lilije in razni kaktusi so med primernimi kandidati.

Tagged: , , , ,